I- alom 2012.Négy hetesek
2012. október 23. írta: Krauszné Tünde

I- alom 2012.Négy hetesek

 

Berendeztem egy "új" környezetet. Ismerős hely, de idegen, sose látott tárgyak, eltérő talaj. Az alom fele bent maradt a mamával, ők szoptak. Majd kihívtam őket is. Aztán próbáltam kicsalni a kertbe is. Végül az anyjukat is kiengedtem. :) Egy órával később, alvás után. Ismét kiengedtem őket, de rögtön az anyjukkal együtt.

Másnap, tovább ismerkedtek idegen dolgokkal. Kende ismerkedik a kölykökkel és a kölykök vele. Megszimatolták, aztán tovább álltak , de az első bemutatkozás meg volt :))

Amit fontos látni, az az, hogy a kiskutyák mennyire az orruk alapján tájékozódnak. Meglátják a tárgyakat, de a szimatuk az, ami be is azonosítja! Ismerem, nem ismerem , mit is kezdjek vele? 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolyokkutya.blog.hu/api/trackback/id/tr974864514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása