Szocializáció, első séták , autózás I-alom 2012. 12 hetes
2012. december 27. írta: Krauszné Tünde

Szocializáció, első séták , autózás I-alom 2012. 12 hetes

 Dezsi és Lilu videó

 

Ködös, nedves téli reggel. Autózás után egy teljesen idegen hely. Biztos pont a másik kutya, a nagynénje,  és én. Teljesen természetes módon szimatolással kezd, hiszen a kutya legfőbb érzékszerve az orra! Nem a szeme! Nincs póráz és nem szalad el. Természetes módon tudja, hogy mi össze tartozunk. Én meg tudom, hogy a hely biztonságos és erős a kapocs közöttünk, de a nagynénje is segítségemre van, hiszen ő sem távolodik messze és első szóra azonnal vissza jön, ha hívom.

Séta végén a parkolóban.

Lásd! Beszélhetsz hozzá, fütyülhetsz, ő a szimatolással van elfoglalva.  Még nem tanult meg azonnal reagálni, sokkal jobban lekötik a szagok, mint a hangom!  Megtanulja ő is, hogy a hangom jelentsen valamit, HA MEGTANÍTOM NEKI!  Csak azt követelhetem, amit megtanítottam!  Még nem gyakoroltuk eleget, hogy ezt meg is tudta volna tanulni.  

 

 Izisz és Cintarella

Ma, mint tegnap szintén sétára indultunk. A változás annyi, hogy most anyát és lányát vittem együtt. 

 

Hasonlóan szimatolással, fűcsomó rágcsálással, a mama és a szagok követésével telt az idő. A szuka több figyelmet és energiát követelt tőlem, mert erőszakosabb, "makacsabb" azaz kitartóan ragaszkodna a saját elképzeléshez.  Ellenáll a pórázzal való korlátozásnak is, próbálkozik, próbálkozik .....na, de sz irányító én vagyok. Cintarella meg velem van, és segít! Terelte, szemmel tartotta, ellenőrizte, de ugye a füvet ő is szereti rágcsálni, arról nem beszélte le a lányát sem.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolyokkutya.blog.hu/api/trackback/id/tr334984067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása