Zamira tréning
2019. március 20. írta: Krauszné Tünde

Zamira tréning

Érdekes emlék!

Picit kevesebb, mint 27 éve láttam először, pont ezen a pályán, hogy egy kutya visszaviszi a segédnek a kart, amit jutalmul leadtak neki!  Ő nem volt más, mint Zamira ük ük azaz szép apja is , Noris vom Grüntenblick 1992-ben. Meghatározó élmény volt, pályán látni felnőtten is „élőben”.

Mert Norist láttam otthonában – Petersthalban, ADRK Kiállításon 1990-ben, 1991–ben Dortmundban Világ kiállításon, majd itthon nálunk a kertben. Magyarországra jöttek a CACIB kiállításra és nálunk szálltak meg. Pihenés, kutyasétáltatás kedvéért a kutyaiskolába is kilátogattunk. Nem maradt el egy kis tréning sem. Másnap kiállításra mentünk közösen Tatára. Többször volt ezután is személyes élményem Norissal, amikor Wandát én vittem fedeztetni hozzá. A körung kazettákat meg vagy „ezerszer” megnéztem azóta is!

A bejegyzés trackback címe:

https://kolyokkutya.blog.hu/api/trackback/id/tr5414702610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása