Hat és fél hetesek Kimi, Kag, Kincső, Kendi-K-alom
2014. október 08. írta: Krauszné Tünde

Hat és fél hetesek Kimi, Kag, Kincső, Kendi-K-alom

Kimi, Kag. Kincső, Kendi

 

Meglestem őket az ablakból, hogyan játszanak. A vödröt nem tudom mikor borították fel:) Kerestem a negyedik kicsit, ő az anyjával volt, de amikor a hangokból rájött, hogy valami történik, ő is előkerült.  Dezsi és Lilu is reagált arra, hogy az ablakban vagyok  , erre a kicsik is felfigyeltek egy idő után. Elindultak előre. Jó megfigyelőként Dezsi hangjelzéséből és nézéséből tudták, hogy előbb utóbb megjelenek. Nem szóltam nekik mégis tudták, hogy az ablakban vagyok. Jó az orruk és a fülük is:).  Azonnal, kapcsolatba akartak kerülni velem, hanggal jeleztek, jöttek volna hozzám. Az egyik kan odament a kapuhoz és ülve várt ! Igen, ott szoktam megjelenni!  

A bejegyzés trackback címe:

https://kolyokkutya.blog.hu/api/trackback/id/tr226769155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása