Lonci január 13.
2015. január 13. írta: Krauszné Tünde

Lonci január 13.

9-10 hét között

Minden zsinórt elrejtettem , így ismét felhoztam Loncit az emeletre. Játszott, elfoglalta magát én meg ültem a számítógép előtt és időnként fényképeztem, videóztam.  Szuper kutya Lonci, még azt is jelezte, hogy le kéne menni a kertbe, dolgát végezni! Beült az ajtóba , rám nézett kicsi kérő hang és én tudtam is a dolgom. Elvégezte a dolgát lent, ivott, evett , játszott és aludni ment. 

Ébredés után játszott a kertben. Majd autóztunk, sétáltunk pórázon, láttunk vonatot , sok zajos autót. Idegen helyen vagyunk. Biztonságos helyen nem csak pórázon vezetem, de ahol lehet szabadon is engedem. 

Séta után vissza ültünk az autóba és hazamentünk. Víz ivás , szimatolás , evés, majd látogatóba ment a nagyokhoz .. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolyokkutya.blog.hu/api/trackback/id/tr407067995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása